Mini4Temps | Le rendez-vous des Mini 4 Temps Honda
Bienvenue sur Mini4Temps Honda Dax Team Corsica, premier forum francophone consacré aux Mini4Temps Honda
Ma cacahuète à roulettes... - Page 3 05310
Mini4Temps | Le rendez-vous des Mini 4 Temps Honda
Bienvenue sur Mini4Temps Honda Dax Team Corsica, premier forum francophone consacré aux Mini4Temps Honda
Ma cacahuète à roulettes... - Page 3 05310
Mini4Temps | Le rendez-vous des Mini 4 Temps Honda
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Mini4Temps | Le rendez-vous des Mini 4 Temps Honda

Mini4Temps | Forum d'entraide et de conseils entre passionnés de Mini4Temps Honda
 
AccueilAccueil  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Le Deal du moment : -21%
LEGO® Icons 10329 Les Plantes Miniatures, ...
Voir le deal
39.59 €
Le Deal du moment :
Cartes Pokémon : la prochaine extension ...
Voir le deal

 

 Ma cacahuète à roulettes...

Aller en bas 
+6
deatmeat
james4
krs034
muse31
mickzerep
Nellya
10 participants
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3
AuteurMessage
hugolin
Langue pendue
hugolin


Nombre de messages : 1909
Age : 55
Date d'inscription : 18/07/2010

Ma cacahuète à roulettes... - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Ma cacahuète à roulettes...   Ma cacahuète à roulettes... - Page 3 EmptyVen 23 Mar - 12:38

Pictures looks like a ycf. I am still in touch with Nellya but she lives far away from me now. I just sent her a message asking for her frame number, hope she'll answer.
Revenir en haut Aller en bas
http://www.mmp84.com
prawny12009
Nouveau



Nombre de messages : 6
Age : 39
Date d'inscription : 18/03/2018

Ma cacahuète à roulettes... - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Ma cacahuète à roulettes...   Ma cacahuète à roulettes... - Page 3 EmptyDim 25 Mar - 3:22

that would be very much appreciated, I don't need the last six obviously as they are her bikes serial number.

If at all possible could you please ask what the official model name/ number is on her paperwork?

I picked up a set of grom 125 wheels today, if i can prove this bike is a road legal model they will be the first modification on it,

if not I will find a way to squeeze them on my shineray (forks are too narrow) in place of the chinese three spoke mags.
Revenir en haut Aller en bas
hugolin
Langue pendue
hugolin


Nombre de messages : 1909
Age : 55
Date d'inscription : 18/07/2010

Ma cacahuète à roulettes... - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Ma cacahuète à roulettes...   Ma cacahuète à roulettes... - Page 3 EmptyLun 26 Mar - 18:18

Sorry, Nellya didn't gave me informations she only answered me that she is selling her machine.
Revenir en haut Aller en bas
http://www.mmp84.com
hugolin
Langue pendue
hugolin


Nombre de messages : 1909
Age : 55
Date d'inscription : 18/07/2010

Ma cacahuète à roulettes... - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Ma cacahuète à roulettes...   Ma cacahuète à roulettes... - Page 3 EmptyLun 26 Mar - 23:05

Hello,

Finally Nellya sent me a photo of her papers. Sent by MP to avoid wild sprayed
Revenir en haut Aller en bas
http://www.mmp84.com
prawny12009
Nouveau



Nombre de messages : 6
Age : 39
Date d'inscription : 18/03/2018

Ma cacahuète à roulettes... - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Ma cacahuète à roulettes...   Ma cacahuète à roulettes... - Page 3 EmptyMar 27 Mar - 3:18

you are a star thanks,

According to those details the original chinese manufacturer of nellya's ycf stunt was a company called "Jiangsu DHCLBC Vehicle Manufacture Co Lt" selling bikes under the brand name "sanje, lbc".

The model number is not what i thought it would be for a ycf unless ycf used multiple suppliers?

lbc125gy seems to be the bike shown in the original topic and i have found far more pictures with this model designation and ycf decals

The rxs125gy-9a said to have been supplied to ycf.fr by the supplier in the advert has the exact picture as some lbc125gy adverts i have found both bikes list the same type approval numbers.


Good news though, the frame number on the bike I have been looking at seem to follow the same format as those on nellya's bike.

So it must be from the same batch of type approved bikes, meaning registration should be less stressful as I can now use the type approval number legitimately along with the info supplied by nellya.

thanks again and all the best

sean
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





Ma cacahuète à roulettes... - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Ma cacahuète à roulettes...   Ma cacahuète à roulettes... - Page 3 Empty

Revenir en haut Aller en bas
 
Ma cacahuète à roulettes...
Revenir en haut 
Page 3 sur 3Aller à la page : Précédent  1, 2, 3
 Sujets similaires
-
» glacière à roulettes

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Mini4Temps | Le rendez-vous des Mini 4 Temps Honda :: Mini4Temps | Forums Généraux :: Photos et videos de vos Mini4temps-
Sauter vers: